numberthreeme

Mostly about Jakarta, and everything in between

They made me feel like $*(*#)_@#

It should be a happy day, but ends up like sh*t.

Kesalahan ada di dua orang ini. Orang pertama, sebut saja namanya Anto. Udah janjian ketemuan siang bolong demi curhat-curhatan, kabur sejenak dari kantor. Endingnya gue nunggu Anto nyaris sejam dan gitu ngobrolin kerjaan. Yaampun, your life is all about working? Ya keleus gak ada lain waktu buat ngobrol kerjaan sampe segitunya udah lama gak ketemu eh bahas kerjaan. Makan siangnya juga gak enak. Meh.

Orang kedua, sebut saja namanya Budi. Udah janjian mau nemenin makan sore-sore, diharap jadi penyelamat kelaperan. Eh, pas ditanya di jam yang udah dijanjikan si Budi malah nyatanya udah pulang. S*tan banget ini anak. Tau gitu kan gue makan sama yang lain, urusan perut emang gak bisa diajak kompromi, paling gampang bikin emosi.

Intinya, gue lagi sensi. Udah gitu aja. Jangan main-main sama waktu dan seenak udel lupakan janji sama gue. Siapa pun wahai kalian, gue bisa marah besar. Camkan!

Last update : Lega banget marah-marah lewat tulisan. Aslinya sih gue gak mencak-mencak depan muka tuh orang, cukup di tulisan. Asik ya, postingan pertama di tahun 2016 isinya penuh amarah, I am wondering how I will wrap a year ahead. What kind of feeling I will have…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on January 7, 2016 by in Life, Uncategorized.

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 42 other followers

Still hungry? Please say YES.

Save the best for the last. 
I like chocolate and ice cream, it's perfect match!

#sweettooth #homemade #chocolate #icecream #instafoodies #nicedinner I don't know when will posting these stuff. So now forgive me for spamming your timeline. 
It's so Italian. Looks good on cam but not my fav

#nicedinner #homemade #foodies Another pizza with mozarellalalalala~

#homemadepizza #nicedinner #mozzarella Home made pizza with five different dipping sauces. I like the yellow one~ 
#homemade #nicedinner #pizza #dippingsauce Dipping stuff. Carrots and paprika. 
#nicedinner #familyseries #foodies #homemade Makan-makan tadi sore. 
Biasa, kang foto cuma kursi kosongnya yg kepoto. Hahaha~ 
#nicedinner #thisisnow #eveningsnacks #familyseries Surabaya city map for next year walking tour. Anyone? :p

#jalanteross Running track on Gasibu Square. 
Warna birunya menggoda ya... #blue #runningtracks #publicsquare #gasibu #bandung #ngebandung #instacolors

Categories

Posted!

Blogs I Follow

NGENDONESIA

hanya obrolan kala senggang dalam bungkus tulisan

TIME

Current & Breaking News | National & World Updates

dianagustinaphotography

Let's smile and spread it to the world

Mikaila Acelin S

Stop wishing, start doing!

itsmydecember

the new journalist

Alief Workshop

Opini & Sharing dari Seorang Nubie

The Laughing Phoenix

Life through broken 3D glasses. Mostly harmless.

gelaph [dot] com

You'll Never Cherish Saturday If You Never Meet Monday

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: